Politica de returnare - Vlafi.ro

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre dumneavoastra.

  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Articolul 16, punctul e).
    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile.

Pentru returul produselor achizitionate care indeplinesc conditiile legii prezentate mai sus, va rugam sa trimiteti un e-mail in care sa solicitati returul produselor pe adresa contact@vlafi.ro, mentionand: 

  • Numar comanda
  • Numele consumatorului 
  • Adresa consumatorului
  • Produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati

Formularul de retur se poate descarca de aici.

Ulterior, vom trimite curierul pentru a ridica coletul de la dvs. Acesta se va expedia catre SC Vlafi Trading SRL, str Cocorului, nr 33, Pantelimon, Ilfov.

Mentiuni legate de procedura de returnare si rambursare:

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 5 zile lucratoare de la receptionarea produselor.